Snart matdags!

Hallå där! Sitter just nu i soffan och väntar på att ugnspannkakan ska bli klar, är hungrig!! Körde ett axel- och ryggpass för en stund sen, med mina nya hantlar, whop! I mina nya träningskläder, whopwhop! Annars idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp hos pojkvännen, segade lite i sängen, åt frukost, segade lite mer och sen for vi in till stan för ett par ärenden innan han skulle iväg till jobbet.



Dagens lunch on the go, ser inte jättegod ut kanske men den var fantastisk! Kycklingwrap med svarta bönor, grönsaker, grov bulgur och någon slags yoghurtsås, mums!





Behöver städa mitt rum haha, ja.

Kommentarer
Postat av: beayourdreams.blogg.se

Vem är den där snyggingen då måntro?! ;) <3

2013-07-30 @ 21:17:08
URL: http://beayourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0