Mysdag

Har haft en finfin dag med vännen, det blev inte 1,6mil pga att vi kom iväg senare än planerat, men ungefär 9,5km blev det iallafall :) Sen åkte vi iväg och badade, och det var sjuuukt mycket folk där! Vi räknade till 60 bilar på parkeringrn och tänk att det är minst 2 pers i varje bil haha.











Gottis på stranden!

Sen på eftermiddagen/kvällen for jag och mamma in till stan och köpte vikter timm hemmagymmet, wihoo. Så nu blir det lite tyngre träning :) Fick även med mig lite träningskläder! Och det firade vi med pizza haha. Åh så gott.





Dålig bild men så är det klockan sent på kvällen med dåligt ljus och sådär. Kommer nog upp bilder i veckan med dom på!

Och anledningen till att jag är uppe så sent är även denns helg min pojkvän - nattjobb vet ni. På vardagarna varken får eller orkar han komma hit men någon gång ibland på en helg klarar jag nog av att vara uppe lite senare haha. Men nu blir det sova!! Imorgon väntar mysdag på stan med pojkvännen. Vilodag alltså. Hade tänkt träna på förmiddagen imorgon, men det var innan jag fick veta att pojkvännen tänkte komma hit inatt. Men vila är ju bra också! Om än långtråkigt, but that's life! Godnatt nu finisar :)

Kommentarer
Postat av: beayourdreams.blogg.se

Vet du hur himla fin du är Amanda? Är så himla glad över att ha dig som vän ska du veta. Du är min ögonsten <3

Svar: Men åh hur fin är inte du då!! Bästa bästa Bea <3 har varit så himla stolt över dig på sista tiden, du är fantastisk!!
illerbiten.blogg.se

2013-07-27 @ 09:49:15
URL: http://beayourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0