Frusen

God morgon! Idag vaknade jag klockan 6 av någon anledning, usch! Lite för tidigt för min smak, iallafall på sommaren och utan att jag behövde kliva upp tidigt. Låg kvar i sängen ett tag iallafall, och nu har jag ätit frukost för en stund sen :) Var väldigt frusen när jag vaknade, hade egentligen tänkt äta kvarg till frukost men det fick bli gröt! Varmt och gott. 
 
 
Till gröten åt jag en äggmacka.
 

Ja, ska sitta här och smälta frukosten ett tag och sen tänkte jag köra ett benpass. Sen när familjen tagit sig upp så ska vi åka iväg till farmor och farfar, dom har precis sålt sitt hus så vi ska väl dit en sista gång! Lite sorgligt, dom byggde huset själv och har bott där i över 50 år. Menmen! Det är jobbigt att ta hand om ett helt hus när man börjar bli gammal såklart. 
 
Vi hörs säkert när jag sitter i bilen sen och har tråkigt ;) puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0