Träningsvärken from hell

Jag tog mig knappt upp ur sängen i morse! Att gå på toa var ett riktigt helvete också. Som det ska vara efter legday alltså haha. Kom hem halv 1 inatt så jag tog mig inte upp förrän halv 11 idag, vaknade halv 9 när klockan ringde men nä, gav mig själv sovmorgon haha!

Idag är det vilodag, istället ska jag in till Uppsala och träffa fina Beatrice. Här hemma hos mig har det åskat och regnat massor nu på förmiddagen, hoppas att vi slipper det i Uppsala sen haha. Men nu måste jag börja fixa mig innan jag ska iväg till bussen!


Frulle: Kvarg med tropical fruits fun light, ananas, jordnötssmör. Lingongrova med keso, tomat och örtsalt. Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0