Torsdag

Goddag! Har spenderat förmiddagen ute i stallet, hovslagaren var här och snyggade till mina gamlingar. Nu är dom fina och välmanikyrerade så jag funderar på att ta en ridtur senare. Dock har jag träningsvärk i benen och rumpan från igår men en lugn tur ska jag nog klara av haha! Ska även hinna träna och städa mitt rum. Hm, vi får se hur det går! Just nu håller jag iallafall på att koka pasta till lunchen. Blir pasta carbonara.


Åt frukost innan jag gick ut till stallet såklart: Yoghurt med kashi golean crisp cinnamon crumble (det namnet haha), och aktiv flerkorn med ost och gurka. Chaite med lite mjölk också






Live update på min pasta!

Ska försöka skriva några ordentliga inlägg nu i veckan, så tråkigt med bara mobil-uppdateringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0