Sol sol sool

Jag har spenderat hela förmiddagen ute i solen, tycker det har blivit lite dåligt med det nu i sommar! Har väldigt lätt för att bli brun iallafall så det är ju kul iallafall haha. Har typ aldrig bränt mig heller. Ikväll någon gång så ska jag och pojkvännen träna, kul med sällskap :) Annars har det inte hänt så mycket hittills idag, ätit och solat som sagt.


Kvarg med tropical fruits funlight och cashewnötter, aktiv råg med keso/tomat och kalkon/ost/paprika och kallt kaffe med mjölk till frukost idag!








Sov med en sån här inatt... gud vad jag hatar att vakna av att det kryper flugor och insekter över hela kroppen. Usch. Och i ansiktet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0