Helt slut!

Huhh vad trött jag är! Är påväg hem från Stockholm nu, ska hem och däcka... nepp, skoja. Ska hem till pojkvännen den här helgen så ska hem och sen iväg igen, woho. Äsch, det är bara att köra!

Klev upp vid 7 i morse, slängde i mig en banan och en celsius och gick och tränade. Ett snabbt bröst- och tricepspass blev det, sen snabbdusch, proteinshake och frulle!




Choklad- och hasselnötsproteingröt med keso, banan och jordnötssmör, chailatte



Sen for vi iväg till Stockholm, och typ direkt när vi kom dit blev det lunch, sushi! Så himla gott



Sen gick vi runt massor, och det var så sjuuuukt varmt. Och vad gör man då? Äter glass!



Sen gick vi runt lite till, innan vi bestämde oss för att åka till Kista, där vi hade ställt bilen (vid pappas jobb), och gick på bio, vi såg Monsters University. Den var bra! Förresten så gillar jag verkligen att det finns andra alternativ till biosnacks än godis, popcorn och chips. Självklart ska man ta det om man vill, men jag som hade ätit glass en stund innan och skulle äta middag precis efter var inte så sugen på det, så jag tog en Berry Boost av Renee Voltaire. Smakade helt okej! Finns två smaker, kommer inte ihåg vad den andra var för smaker dock.



Sen blev det som sagt middag, åt lax igen haha! Älskar lax. Sen blev det lite snabbshopping. Och nu har jag så himla ont i fötterna haha, menmen! Får skylla mig själv för att jag inte tar bättre skor :) Känns som att det här inlägget blev väldigt långt, men det är väl mest bilder. Tror jag avslutar här nu, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0