Dagen

Åkte ju in till stan för att träffa Beatrice, hon hade bokat tid för att pierca naveln. Men innan det svängde vi in på Espresso House och jag åt en kyckling/mozzarella levain, så himla god!!! Åh. Efter det rullade vi vidare till piercingstudion, och jag var helt klart mer nervös än Bea haha. Är så himla mesig när det kommer till sånt, extremt nålrädd. Svimmade när jag tog hål i öronen och grinade senast jag fick bedövning hos tandläkaren. Ja, haha.... Men det fick fort och var väldigt odramatiskt! Sen gick vi runt lite på stan, typ gina tricot, coop, gymgrossisten. Vädret har varit heltokigt idag. På 1 sekund slog det om från soligt till spöregn, typ varannan minut. Och det tycker jag inte om! Bestäm dig liksom





Sen skulle Beatrice fara hem och jag knallade iväg till Proteinbutiken för jag har varit sugen på att köpa ett choklad-proteinpulver! Fantastiska som dom är på Proteinbutiken (i uppsala iallafall) så kan man få provsmaka pulvrena innan man köper! Tycker det är superbra, då vissa proteinpulver tydligen inte alls ska vara särskilld goda (har tack och lov inte köpt något sånt själv) och sen är det ju väldigt individuellt vad man gillar. Iallafall så provade jag choklad/hasselnöt och gud vad god den var! Smakade typ som Nogger, glassen ni vet. Supergod. Så en sådan blev det, för 169kr.



Sen kom jag hem och det blev lax med potatis och citronsås till middag, mums. Och efter det har jag städat rummet lite (ja det behövdes verkligen haha), segat i soffan framför Hells Kitchen och laddat på med massa kolhydrater och grejer, imorgon blir det nämligen träning innan frukost. Vid 09.30 ska hela familjen åka iväg för en heldag i sthlm och eftersom jag struntade i dagens pass så får jag köra det i morgonbitti! Och just därför ska jag hoppa i säng nuuuu! Natti på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0