Busy busy

Det blir rätt dåligt med uppdatering här ett litet tag framöver, pojkvännen jobbade sista natten i torsdags så jag har varit med honom hela tiden sen dess, och så kommer det typ se ut fram tills torsdag nästa vecka då han flyttar för att plugga. Sen börjar jag nog skolan någon dag snart också (vet inte än nej haha, får veta på måndag). Så ja, så är det! Nu ikväll ska vi på avslutningsfest för pojkvännens band, så då blir det alkohol. Och det är helt okej då och då! Grilla korv ska vi göra också, det blir nog mysigt!

Har massor med träningsinspiration dock har jag som sagt fullt upp med andra grejer! Men några pass ska jag nog få ihop nästa vecka!


Dagens frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0